Jumaat, 27 Januari 2012

Keseronokkan!!!!!!! ( yeker???)

Assalamualaikum, ( waalaikumussalam )

Rasa seronok dua tiga hari nieh... ( eh apsal lak ko nie seronok2 sgt nieh)

Seronok sebab sibuk.. ehh bukan menyibuk tepi kain orang... no no no.. bukan itu yea... tapi seronok sibuk ngan kerja... selama 5 tahun aku kerja tak penah aku sesibuk nieh.. ( hurmm nak bodek laaa tuhhh )

Tak terasa pun masa berlalu..tup tup dah nak balik.. terasa diri ini sungguh produktif and kira keja seperti yang dibayar lahh.. ( alahai poyo lak aku rasa mamat niee )

Lantak la kan...tapi telus mmg aku happy sebab aku tau semua nie hanyalah bersifat sementara jer.. so kena enjoy laa moment nieh..at least sok leh sembang2 kata aku busyyyy.. hahahahahahaha ( apa la yang nak dibanggakan sangat ntah ngan banyak keje.. hurmm )

semalam last jadi bosss.. hari nie big boss dah masuk..kalo big boss masuk maknanya angpow laaa..hikhik ( see i told u, mamat nie kipas baekkkkk punyaaaa... buat entry poyo poyo macam nie... ntahapehapentah ) <--- eh sore kecik, apasal ko dengki sangat nie.. sukerti laaa ( hurmm whateverrrrr )

Yang sibuk ( yang penyibuk )

2 ulasan:

Rawlins Ichigo Takashi Lutz berkata...

tahniah di atas kesibukan
pasni percayalah anda akan jadi sibuk
hahahahahaah (evil laugh)

Jae Hashim berkata...

( a'ahh biar padan muka ngan dia..harharhar )