Isnin, 12 Mac 2012

INTERVIEW

Assalamualaikum

Apa???? Ko gi interview lagik??? Bukan ko baru tukar kerja kerr

Bukan i lahh.. Cuma pagi td aku menginterview candidates tuk jawatan setiausaha bersama sama boss aku dan peros.

Semua berjalan ngan lancar but somehow ianya menggamit memori ketika aku berada di side sebelah sana..

Berdebar dan terketaq ketaq menjawab soklan penemuduga.. Sesungguhnya aku memahami mereka so aku tanya soklan yang senang2 jelah..

Apa yang penting ini adalah pengalaman pertama aku sebagai penemuduga.. Yeayy!!!




Menduga dan terduga

Jae Hashim

2 ulasan:

Rawlins GLAM berkata...

Describe yourself in three words :
Kimora Lee Simmons
That's one word
Not three words mey?

Aksi seorang stupid blonde

Jae Hashim berkata...

Eh three wordss la tuhhh.. Mana ada blondenyaaa...