Jumaat, 16 Ogos 2013

Harumnya di Aidilfitri

Salam Lembaran,

Lately rasa diri ini lebih wangi dan kulit bertambah lembut dan gebu ( lol gebu tu memang sebab kau memang dah "gebu"). Oklah tak kisahlah kan, janji rasa lebih wangi di Aidilfitri. Fenomena ini telah menyebabkan saya suka sangat untuk terus menggunakannya kerana saya percaya kulit saya akan terus wangi dan sihat.

Harga pun tak mahal mana. Affordable and worth it gitu kalau orang Serdang cakap. Yelah sebab ianya luxuriously blended and enriched with Anti-Oxidants and Natural Oils. Salah satu bahan mewah dia Garam buluh. Ingat tak petua-petua orang tua, kalau ada masalah kulit pergilah mandi laut, In Shaa Allah sembuh. Bila baca perihal pembuatan garam buluh ini, ianya diperbuat dari air laut yang dipilih khas dan diproses melalui teknik yang hebat ( nanti saya ceritakan dalam entri yang lain ).

So kalau nak try and jadi lebih wangi dan inginkan kulit yang sihat lagi lembut seperti saya cepat-cepatlah dapatkan sabun Marine Essence ni. Contact je saya terus

Ingatkan nak post gambar saya mandi sambil pakai sabun ni, tapi disebabkan badan belum berketak-ketak saya hold dulu hasrat saya. Saya letak gambar sabun je dulu hehehehe




Tiada ulasan: