Ahad, 25 Disember 2011

Beautiful H.O.B.B.Y

Assalamualaikum,

Terasa agak lama tak update blog. Busy skit..ngeh ngeh ngeh... takdelah cuma tak berkesempatan jer... Apa apa pun Selamat Hari Natal dan Selamat tahun baru... suka bila ada benda benda nk celebrate nie..coz i can make a handmade card tuk bagi pada kawan2..tak kisahlahhh tahun baru ker..hari jadi ker...X'mas ker..semua boleh buat...

Aku suka buat kad sendiri sebab jimat.. hahahahahahaha mesti korang kata aku kedekut...tapi banyak yg aku dengar ialah dorang suka sangat sebab ianya specially made tuk mereka n i put my heart and effort on it...hikhikhik bangga jap.... but i've to admit, some card i copy from internet and altered a few little things and put my personality in it..


Percaya atau tidak, proses nak menghasilkan kad kadang kadang dapat release tension... lebih menyeronokkan ialah apabila mereka menghargainya...ada juga yang tak berapa sangat, tapi takpelah.. yang penting aku seronok....maybe aku boleh buatkan satu hari sebagai hari kreaftif.. sebagai contoh mungkin setiap hari khamis aku akan post satu entry pasal handmade kad..

what say you??





3 ulasan:

Rawlins GLAM berkata...

Cantiknya......nnt buatkan satu yea

dueen berkata...

n3 la step utk wat kad nie bserta gambar....letak kos lg bagus...

Jae Hashim berkata...

dueen..:akan diusahakn kelak
linz : insyaallah yea