Ahad, 18 Disember 2011

ZumbaCombat

Assalamualaikum.....

Hari ni dah tak larat nak pungut punggung aku dan pasang balik...
hahhahahahaha sebab Zumba memang gila..banyak sungguh gegaran yang berlaku... kalo nak diikutkan bacaan gegaran adalah 9 pada skala Richter. Wow boleh menyebabkan tsunami..hikhikhik...takderlahh tu cuma metafora jer betapa banyak gegaran Shakira.

Sebelum Zumba tu aku gi join BodyCombat...Xyah cerita la kepenatannya...Malam nie for sure tido lena punya...tapi itu lah harga sebuah kecantikkan rite.. mesti kena berusaha untuk mendapatkan sesuatu yang cantik.. betul ke tidak?



Tapi semua tu tak terasa bila dapat berjumpa kawan kawan dan bergumbira..Melayu ada, Cina ada, India pun ada..dah 1Malaysia gitu..sungguh muhibah.


Sungguh seronok.


4 ulasan:

Rawlins Ichigo Takashi Lutz berkata...

Minta nyawa!

dueen berkata...

huhu..combat n
zumba tu apess

Jae Hashim berkata...

hahahaha... zumba lebih kepada tarian manakala bodycombat pula macam kickboxing... dua kelas yg bebeza..tp kitaorg join kedua dua kelas..so patah riuk dah..haahahaahahha mmg kena mintak nyawa

dueen berkata...

dua2 best..
combat leh lepaskn geram..
zumba leh lepaskn tensi....