Isnin, 27 Februari 2012

Appreciation

Assalamualaikum,


Minggu pertama aku sebagai ex maskimians, pelik tapi aku macam rindu lak nak pi Maskimi.. hurmmmm.. hikhik.. last friday memang syiok bila diraikan buat kali terakhir.. so supaya aku tak lupa akan mereka nie, aku akan abadikan mereka nie dalam entry aku kali nie.. so ni la photo2 yang sempat di snap....


ni ialah Tan Lee Choo, aku slalu bekpes sama ngan dia... slalu pow makanan dia sbb dia xmakan byk... hikhik



Yang ni ialah mereka yang sama sama bekerja di dalam lab


dari kiri : Tan Lee Choo, aku, Wong Yin Kiat, See Yaw Koon & Wong Seow Ping

Yang ini Boss aku, See Yaw Koon... Thank you sebab belanja ari tuh,


Kubikel aku, so sad tuk meninggalkannya < sad ke?? ko hari isnin dah siap clear desk walhal jumaat last day >.... eh nampak tak bendera tuh...Patriotik kan aku nieh < nak lari tajuk la tuh >



yang berikut ni merupakan tulang belakang Maskimi, percayalah tanpa diorang ni, kelam kabut jadinyaaaa.. so aku ucapkan terima kasih sebab sentiasa memberi kerjasama yang baik kpd aku


dari kiri : Apu, Naga, Aku, Chandran & Figo
Tiada dalam gambar : Ah Wai dan Ganesh

Choi Pak Seng atau Ah Seng Ko.. hehehe slalu aku panggil ngan nama nie. Beliau dah ada kat sini sejak kewujudan Maskimi.. so kira otai laa nii... Thanks to ah Seng gak byk tolong betulkan benda benda yang rosak.. n cipta benda2 baru tuk kegunaan kitaorang kat labb.. dia ni boleh kata inventor laaa...


Yang ni pulakkk orang orang kuat kat opisss.. they run the opis like Champion!!


dari kiri : Sharon Pan ( account ), Chua Siew Lan ( Stock ), aku, Kak Paru ( tea lady ), Kavitha ( Admin ) & Ms Low Yoke Lan ( HR and Purchasing Manager )

So ada beberapa orang yang tiada didalam gambar, mereka adalah ;

Mr Director : Lim Joo Kiat
Sales : Andrew, Lock Tien Haw and Tang Eng Kee
Logistic : Wyman Seng

So ending hari jumaat tu kitaorg gi main bowling.. tak semua join hanya Lab jer yang ada.. oklahhh dari langsung tiada kannn..


Team yang kalahhh.. hahahahahaha :P


Team yang menang.. huhuhuhu

I'm not gonna lie, Yes i will miss u guys so much.. Thank you for everything.. Please wish me a very a good luck at my new place.


yang hampir menangis.. hampir je tauuu

Tiada ulasan: