Selasa, 14 Februari 2012

NO Vale vale!!

Assalamualaikum,
Happy Valentine’s day uolssssssss < keboommmmmmmmm ko mmg layak kena bom>

 hehehe maaf saya tak sambut hari valentine sebab saya muslim!!!.

Boleh la plak ada sorang manager kat tempat aku tanya kenapa muslim takleh sambut. Aku jawab sebab history behind valentine’s day nie.. pastu leh plak dia cakap dah tak relevan sebab orang dah moden and tak logic sebab kalo orang nak buat jahat ( berzina ) bukan satu hari nie jer.. so no point haramkan hari Valentine’s nie…

 Well nasib baik ko bukan islam so aku bo layan jelahh.. malas nak explain lebih lebih..cukup sekadar aku explain sikit sikit jer…. Kalo ko tak puas hati ko gi cari imam besar sebab aku cakap lebih lebih nanti, tersasar jauh la plak.. al maklum la aku nie pun ilmu belum penuh didada lagi..

Pada aku, kenapa ko nak fokuskan satu hari jer berkasih sayang < pada yang sah hubungan nyer sahaje yea > kalo ko ada baki 364 hari lagi.. lebih afdalll kalo setiap hari tu hari bercintan cintun.. kan lebih bestttt.. xyah nak tunggu setahun tuk kumpulkan rasa chenta pada pasangan.. apadaaaaaaa



Yang tak sambut



2 ulasan:

Rawlins GLAM berkata...

Siannyer dier,
Sehari je dia berkasih sayang
Yang lain tu camne?
Gaduh ke?

Jae Hashim berkata...

tulahh kecoh jer kannn dia