Khamis, 31 Oktober 2013

Thor : The Dark World

Salam,

Source : Google
Weeeeeeeeee thank you Rawlins.. semalam pergi tengok premier screening Thor : The Dark World. One word to describe it #Awesomeness.
Me love the action and humor yang diselitkan menjadikan movie ini adalah best. Ok sedikit jer sinopsis pasal movie ni. Selepas movie yang pertama, Thor kembali ke Asgard dan sibuk mengembalikan keamanan di semua 9 alam sampai tak sempat jumpa girlfriend dia kat bumi. Pastu ada orang jahat atau nama dia malekith yang telah kalah pada satu masa lalu telah bangun dari hibernasi yang panjang setelah aether kuasa kegelapan yang secara tidak sengaja ditemui oleh Jane telah mengejutkan dia. Kuasa ni telah masuk kedalam badan Jane foster aka girlfriend Thor. So Thor pun turun ke bumi mencari Jane and nak selamatkan beliau. Dalam proses nak menyelamatkan itu, berlaku la pelbagai peristiwa yang meruntun jiwa dan raga sehingga Thor memerlukan bantuan Loki adik Thor yang telah membuat onar dalam siri yang pertama. 
And the rest you guys kenalah tengok kat panggung. It is highly recommended you guys stay dalam panggung sampai habis credit sebab still ada scene yang akan dipaparkan. Jangan terus balik ok. Secara kesuluruhan me like this movie very much. 

Did you know; 

There were about 30 hammers made for Thor of various weights for different uses. The main hammer was made from aluminum but it is replicated in different materials and weights, including a 'soft' version for stunts. Of the 30, five versions were used most often, including the 'lit hammer,' that emits light when lightning strikes.
Source : www.imdb.com

Yang teringin nak gi travel ke Asgard

Tiada ulasan: