Selasa, 19 November 2013

#mostglam Dinner

Salam,

Masih belum terlambat untuk saya ceritakan majlis makan malam atau secara khususnya dinamakan Glam dinner yang telah diadakan di Marriot Putrajaya pada 9 November yang lepas.

Saya rasa bertuah kerana telah dijemput dan menghadiri ke majlis yang penuh glamorous dan esklusif ini bagi meraikan kejayaan Glampreneurs yang rata-ratanya anak muda melayu merangkul pangkat tertinggi dalam syarikat iaitu Crown Diamond Manager (CDM).

Dengan tema Hollywood Glamour, saya tampil dengan gaya formal kasual seperti gambar dibawah.



dan berikut adalah antara moment yang sempat dirakamkan (credit to tuan punya kamera; Mr Rawlins)

Our team

OneD wannabe?? hahahaha

With Raz - Founder Glam

With Hanis -Founder Glam

All happy faces - Perasan tak I pegang award??
Saya sangat teruja melihat kemeriahan Glamdinner ini. Dewan dihiasai indah, disajikan dengan makanan yang sedap dan dihiburkan oleh live band. Saya lagi teruja bila mengetahui majlis yang penuh gilang gemilang ini diuruskan 100% oleh Glampreneurs sendiri. Tabik spring dengan committee yang telah bekerja keras memastikan Glamdinner berjalan dengan lancar.

Antara acara yang telah dijalankan adalah Penganugerahan, Cabutan bertuah, dan Best Dress which ketiga-tiganya saya tak dapat ( huaa sedih). Tapi takper... In Shaa Allah tahun depan saya akan berusaha lebih untuk memastikan saya merangkul kesemuanya. Bwahahahahahaha...

Tiada ulasan: