Jumaat, 29 November 2013

Stars on Strings Show at Resorts World Genting

Salam,

Best memang best bila dapat jemputan untuk melihat sendiri 88 boneka yang dipersembahkan oleh puppet masters John Chisholm dan Josef Probst yang hebat dengan pengalaman lebih 25 tahun untuk menjadikan persembahan yang hebat dan sempurna di Resorts World Genting. Well we don't call them a puppet masters for nothing kan..

John Chisholm & Josef Probst
John dan Josef bertanggungjawab sepenuhnya dalam menghasilkan boneka serta animasi dengan penuh terperinci sehingga kita boleh lihat pergerakkan boneka yang diiringi dengan persembahan musikal sangat menghiburkan. Jadi tak hairan lah jika Stars on Strings ini feature on satellite television across Europe, as well as on major cruise lines such as Cunrad, P&O, Crystal, Silversea, Saga, and Norwegian Cruise Line untuk tontonan multilingual audiences.

One of the act
 Persembahan musikal tanpa henti selama 30 minit ini berjaya menarik minat saya untuk menonton dan bersama menyanyikan lagu yang dipersembahkan. Memang teruja habis. So cepat-cepat bawak satu famili naik ke Genting untuk menonton Stars on Strings sebab ianya akan berlangsung sehingga 9 December sahaja. Time time cuti sekolah ni memang sesuai lah bawak anak-anak untuk menontonnya.

Me trying to be puppet masters. Berat wooo










Tiket pun tak mahal mana, VIP RM 25 dan PS1 RM 15. Jika you guys ialah Genting Rewards Card Member boleh enjoy dengan special rate RM 18 utk VIP dan RM11 untuk PS1. Rugi kalau tak pergi. For more information log on je kat www.rwgenting.com atau call 03-6101 1118.


Tiada ulasan: