Jumaat, 11 Julai 2014

Iftar Ramadhan di The Everly Putrajaya

Salam,

Alhamdulillah dimurahkan rezeki di bulan Ramadhan ini bila mendapat jemputan untuk berbuka puasa di The Everly Putrajaya yang terletak bersebelahan dengan Alamanda, Putrajaya. Jadi, terima kasih kepada The Everly & Mahamahu kerana sudi menjemput saya. 

Sejurus tiba di Fuze Cafe, mata terus tertancap ke arah Kambing Fuzi yang kelihatan begitu lazat dan deretan pencuci mulut yang boleh membuatkan air liur meleleh. Tema yang ditampilkan adalah masakan tradisional. Jadi terdapat barisan lauk-pauk yang lazat dan ulam-ulaman untuk dipilih.

Kambing Fuzi
Credit picture to mahamahu.com
Satu keistimewaan di Fuze Cafe adalah sayur-sayuran segar yang kita sendiri boleh pilih dan beri pada Chef yang hebat untuk digoreng pada masa dan ketika itu. Untuk yang ini memang saya pergi berkali-kali untuk meratah sayur sahaja. Terus rasa sihat. 

Buffet Ramadhan disini saya boleh katakan sangat berbaloi dengan harga RM 98.00 untuk dewasa dan RM 49.00 untuk kanak-kanak. Sekiranya anda tempah dari 30 Jun hingga 24 July, ada potongan harga dan sekiranya lebih dari 10 orang akan dapat percuma 1 orang. Selain daripada itu, Pihak Everly juga ada menyediakan kaunter zakat bagi memudahkan kita untuk membayar.

Jadi segeralah buat tempahan anda. Anda boleh hubungi :

THE EVERLY PUTRAJAYA
Tel : 03 - 8892 2929
En Hanif : 017- 474 2492
Cik Grace : 016 - 421 0663

 

Tiada ulasan: